CILJ NATJEČAJA je potaknuti rast novoosnovanih poduzeća u visokotehnološkim sektorima i sektorima baziranim na znanju u pretkomercijalnoj fazi kroz:
- podršku za razvoj proizvoda
- povećanje proizvodnih kapaciteta i spremnosti poduzeća za investicije
Naglasak je na:
- novoosnovana poduzeća s donekle definiranim timom sposobnim za postizanje postavljenih ciljeva
- projektima s visokom razinom inovativnosti i vjerodostojnim putem prema komercijalizaciji
- prednost će imati projekti koji doprinose zelenoj tranziciji
UKUPNO RASPOLOŽIVI IZNOS: 141.700.000
Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti pojedinom poduzetniku: 300.000 kn
Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti pojedinom poduzetniku: 1.000.000 kn
INTENZITET POTPORE: do 75%
PRIHVATLJIVI KORISNICI: inovativni MSP-ovi registrirani u Hrvatskoj s do 5 godina poslovanja u visokotehnološkim sektorima
INOVATIVNI MPS je onaj koji:
a) će u dogledno vrijeme razvijati proizvode, usluge ili postupke koji su novi ili znatno poboljšani u usporedbi s najnovijim dostignućima u svojoj industriji, koji nose rizik tehnološkog ili industrijskog neuspjeha i imaju tržišni potencijal ili
b) čiji troškovi istraživanja i razvoja predstavljaju najmanje 10% njegovih ukupnih operativnih troškova u najmanje jednoj od tri godine koje prethode dodjeli potpore ili, u slučaju pokretanja poduzeća bez ikakve financijske povijesti, u reviziji tekućeg fiskalnog razdoblja, ovjeren od strane vanjskog revizora
PRIHVATLJIVI PROJEKTI: inovativni projekti zrelost izvan faze dokazivanja koncepta, ali koja još nisu spremna za tržište tj. TRL 5-8
PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI:
- nadogradnja, osmišljavanje
- provjera izvedbe
- validacija tržišta
- ispitivanje
- razvoj pilot-linija
- zaštita intelektualnog vlasništva i vanjske usluge usmjerene na razvoj inovativne ideje (proizvod, postupak, usluga itd.),
- vanjske usluge usmjerene na razvoj inovativne ideje (proizvod, postupak, usluga itd.)
- obuku o ublažavanju i procjeni rizika potreba financiranja
- dio troškova može financirati pristup globalnim poslovnim mrežama / klasterima, usvajanje novih marketinških alata i pristup novim tržištima
Projektne aktivnosti se moraju završiti u roku 24 mjeseca, a odnose se na pretkomercijalni razvoj koji može i ne mora biti uspješan i za koji se ne očekuje da će u kratkom roku donijeti prihode.
Karta regionalnih potpora